Inschrijfvoorwaarden editie 2025
- Brandweer Sint Nyk
- 24 jun
- 2 minuten om te lezen
De afgelopen jaren wordt het animo en de opgave voor de Sint Nykster Brandweer Survival langzaamaan groter. We hebben op verschillende manieren geprobeerd meer teams toe te laten, maar uit vooral de laatste editie is gebleken dat dit nog niet meevalt. Om die reden hebben we besloten het deelnemersaantal te beperken tot 65 teams. Dit leidt hoogstwaarschijnlijk helaas wel tot een loting. Dit heeft geleid tot een aantal strikte inschrijfvoorwaarden:
Moment van opgeven:
Datum: 11-7-2025
Tijd: 19:00-20:00
Locatie: Kazerne Sint Nyk
Voorwaarden:
ā¢ā ā Ieder team wordt door een teamleider opgegeven.
ā¢ā ā Per teamleider kan maar ƩƩn team worden opgegeven.
ā¢ā ā De teamleider dient zelf fysiek aanwezig te zijn bij de opgave.
ā¢ā ā Ieder team heeft 5 of 6 leden.
ā¢ā ā De minimumleeftijd op datum van de survival is 18 jaar.
ā¢ā ā Bij opgave is naam + leeftijd (op datum survival) verplicht
ā¢ā ā Het inschrijvende team dient een band te hebben met Sint Nyk en omstreken (verzorgingsgebied Zakenman)
ā¢ā ā Bij annulering op eigen verzoek (ongeacht de reden wordt geen inschrijfgeld teruggegeven.
ā¢ā ā ā Op de deelname zijn onze algemene voorwaarden van toepassing.
Loting:
ā¢ā ā Na afloop van de inschrijving, zal om 22:00 uur een loting plaatsvinden.
ā¢ā ā Middels de loting wordt de startlijst bepaald.
ā¢ā ā Wanneer er meer dan 65 opgaves binnen zijn, bepaalt de loting ook de reservelijst.
ā¢ā ā De loting zal live te volgen zijn via social media, de link wordt t.z.t. gedeeld
ā¢ā ā Iedere teamleider die niet is ingeloot en daardoor niet kan meedoen aan de survival, ontvangt een wildcard voor de volgende editie.
ā¢ā ā De teamleiders die deze survival in de top 3 eindigen, ontvangen ook een wildcard voor de volgende editie.
ā¢ā ā ā De wildcards zijn persoonlijk op naam van de teamleider en niet overdraagbaar.
ā¢ā ā ā De top 3 van 2023 is vrijgesteld van loting.